\\SCHTEKT SCHNESTRECK\\

Nyår blev mys.. Jag, bro & zabina (:
GOTT, fetjävlafyverkerier & en brasa i mitt hem. (HUHU)
Sen på natten träffade jag några andra också :) MYEWS_x
Hmja, nu är det alltså 2009.. Kan inte säga så mkt om året som varit.
Ska väl inte klaga (=
\BRYT\
Just nu är jag hemma med jennie o leker lite.
Hahueha fulaste bilderna som blivit knäppt ikväll/natt =D=D
Påtal om bilder.. Hittade några bilder på syskameran som jag inte visste jag knäppt ;oo
Var faktiskt rätt schysst o hitta dom sådär plötsligt. litegladsådär (:
NÄE, nu har jag inte tid med dehär längre, har bättre saker för mig. (NOOONOO)
||||||||||||||
huea
Inte i Sundsvall dock.. ~ GOD FORTSÄTTNING! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0