Stjärnklart.

Tänk att det alltid ska bli så sent..
Sitter hemma i mörkret o lyssnar på musik. (Just nu; HIM - ressurection)
Har precis sett "vem kan slå Filip & Fredrik", de gör fett bra tv måste jag säga (=
Måste förresten nämna att jag verkligen inte haft någon ork att skriva blogg den senaste tiden..
Men måste ju skriva ngt nångång eftersom vissa verkar vilja läsa O_O

< you smiled like an angel.. fallen from grace. >

Min dag har varit skön. Riktigt skönt väder idag!
Natten har också varit skön, bara så du vet.
Fuck vad vacker himmel det har varit ikväll/natt.
Stjärnklart som aldrig förr!
NOG OM DET.
Nu ska jag dra mig tillbaka och kanske somna till en film :) GODNATT!


jj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0