PSS A PK-T!

Hahah =D
Nattens natt har varit mkt trevlig.. Varit med Tomas fram tills nu.. (:
Har varit hemma hos mig, ute o gått promenad, sett en film.
The Ruins; http://www.imdb.com/title/tt0963794/ - mysig film -_x
Var också med bro & zabina ett tag. Även Jennie.. (HMM)
Tidigare idag var jag, pappa och Nellie (pappas sambo) hemma hos farmor.
"Firade" min födelsedag idag som egentligen är på lördag (27e.)
Men både pappa & Nellie jobbar i helgen så det fick bli idag.
Spelar inte någon som helst roll för mig.
Var mycket trevligt att träffa dem.. Speciellt farmor :)
Fick en del pengar & även ett presentkort på jysk, värt 1400kr.
KUNG!
Ska handla en fet madrass & några nya kuddar =)
Skönt med ännu fler kuddar, eller hur? (=
Nu är klockan mycket och jag ska sova! Skriver nog några rader senare idag också =)
Ha de gött! peace out.

amy
Jävligt skön låt faktiskt.. ;  ..where you gonna sleep tonight?

Kommentarer
Postat av: jessica hallén

Graattis i förskott (:<3

2008-09-25 @ 22:26:47
URL: http://jessicams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0