What's the question? That's the fucking question. - QUE!?

Kom precis hem.
Varit ute o vandrat med Tomas ett bra tag. (3timmar?)
Chill somFAN hursomhelst ;>
Sundsvall är fan jävligt mysigt på natten alltså.
Ska helst vara helt tomt på gatorna också, som det oftast är (:
Nu sitter jag bara o försöker bli lite trött till lite musik..
Justnu; mew - eight flew over one was destroyed
FUCKING BEAUTIFUL!
|| även att jag hade tänkt att somna lite tidigare idag.. men ICKE.
Klockan är nu.. ja, ni ser ju vad klockan är kom jag på ó_ò
Går o lägger mig nu o slappnar av lite iaf.. Imorgon blir det röj!
Och till er som kan engelska, ta in det ni nu läser.. tack.

Don't fucking fall in love with people.
Hold the person that you love closely if they're next to you.
The one you love, not the person that'll simply have sex with you.
Appreciate them to the fullest extent, and then beyond..
'Cause you never really know what you got, until it's gone.


Det är inte meningen att det ska vara såhär.
Det är inte du, inte ditt liv, helt fel.
BRYT, innan det är för sent...
Du är bättre än såhär, de vet jag.
Kommer du ihåg vad jag sa?
Jag såg glöd i dina ögon, av liv.
Visa mig nu att jag såg rätt.
Du vill ju mer än såhär.
Du passar inte in där.
Din framtid ligger i dina händer.
Endast du kan ge dig själv de du vill ha.

/QUIT

Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas du har det bra och att livet ditt rullar på.. Puss

2008-10-24 @ 19:03:02
URL: http://jtn.blogg.se/
Postat av: Julia

jag har det bra jag:) puss

2008-10-26 @ 21:46:35
URL: http://jtn.blogg.se/
Postat av: Julia

gör du om dagarna då ?

2008-10-26 @ 23:05:48
URL: http://jtn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0