djjiiieeez..

Ser i framimot detta.. Kommer bli bra som fan hoppas jag.
Går inte in på något om de just nu, det gör jag en annan dag..
Är hos Lubell nu med Tommie.. Äter lite gotta och har de trrrevligt :D 
Har nyss sett 'I ditt ansikte', grymt bra program alltså. /banbrytande/
Nu ska vi lägga oss & se en film.. Storyn verkar schysst men jag vet inte alls..
"How she moves" heter den.. aja, VI FÅR SE.
Kommer med ett besked lite senare skulle jag tro.. Känner att jag vill skriva (:
Men hinner inte nu! hörs sen.. hej!



Filmen var rätt okej faktiskt..
De där "Känner att jag vill skriva" stämmer inte lika bra nu..
Nu ska jag lägga mig igen o se en annan film =b
"Confessions of a dangerous mind" blir det :)
Får se om jag vill skriva igen sen..
tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0