where is the looove?

Halloo..
Sitter hos homeboy o lanar lite (:
HÄR är det kärlek. LANkärlek.. Den sviker fan aldrig (:
Kvällen ikväll har varit väldigt skön, tillskillnad från gårdagens kväll & dagen idag.
(BRA MENING)
Jag är sjuk.. Har feber o shit.. :/ 
Men kroppstempraturen har stabiliserat sig en hel del sen tidigare idag..
Det började igårkväll, febern slog hårt somfan =/
Hade byxor, täckbyxor, sockar, tjocksockar & 2 tjockiströjor på mig, inomhus.
Jag frös ändå men pannan var stekhet & blöt òó
Men nu under kvällen har det blivit mkt bättre!
Jag hoppas verkligen att jag blir frisk snart (IMORGON) så man pallar göra ngt på dagarna.
Har en del att göra nu.. Måste ut på birsta fifään. 
Och dessutom är det slipknot osv snart. - Jag måste hinna kurera mig!
Såå vad har jag gjort idag då..?
Jag klev upp ur sängen vid 3tiden.. helt slut.
Var uppe någon minut sedan la jag mig i soffan för att kika på tv..
Låg där några timmar o agerade som en zombie.
Pallade inte ens sitta vid datorn för att huvudvärken var för tung.
Men huvudvärken + febern släppte rejält nu mot kvällen.
Så jag, Lubell & Tommie har suttit o pillat framför datorn hela kvällen..
Spelat lite sådär (: Vad har du själv gjort ikväll?
Fuck vad jag känner att dehär 'inlägget' är ointressant.. Men jag skiteri!
Ni behöver ju inte läsa ändå, huvudsaken är att jag får ngt skrivet.. När jag väl skriver ;)


Måste bara skriva lite kort om drömmen jag hade inatt också.
Eftersom jag hade såpass hög feber så var jag inställd på att jag skulle drömma ngt skumt..
Jag & homeboy stod i köket o snacka.. Plötsligt så slutade han andas..
Helt galet blev de i köket..
Jag ringde 112 och skulle berätta vad som pågick..
Men när personen i luren svarade glömde jag helt bort vad jag skulle säga och jag blev bara förvirrad.
Så ingen hjälp kom, därefter är det bara suddigt..
Förmodligen så dog homeboy.. Men som tur var så var de bara i drömmen :)
HHHHHHHU!


En fundering; undrar om det finns en likasinnad någonstans där ute..
Någon som förstår.. En själsfrände*
Jag hoppas faktiskt att man någongång i framtiden träffar den personen.
Nu ska jag dra åt helvete o lägga mig o chilla till en film!
Ha de bra nu o sov så gott.. fred!

ooh
Days come and goes..

Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas du krya på dig :)

2008-11-04 @ 15:37:09
URL: http://jtn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0