aaaaawiiie

Aaaahh.. riktigt soft ;)
Är hos homeboy, spelat hela natten..
Nu ska vi lägga oss o se en film eller så.
Riktigt intressant va?
Häromdagen fick jag ett gammalt kort på mig&henne som jag inte visste fanns.
Riktigt fint kort om jag får säga min mening.. (=
Someday u will see
INGEN HÄR FATTAR NÅGONTING! - lika brao de kanskiiie.
FUCKOFF

Here is something u can't understand(CH).. How i can just(SUCKAFUCK!?) ~~~~> Donnie Darko.

psyy

My memories can really blow my mind. Can your's? ~~~~> Still going strong... HM!?


upd; Lite ändrade planer.. T vaknade precis o valde att softa med mig som är vaken..
Så nu ska vi ut o rocka lite..
Om några minuter lägger vi oss ner o ser på en soft film.. (hoppas jag på).
Fuck alltså, nu leker livet ;)
Imorgon blir det ikea, ifall någon "frisk" person ska dit kan du ju höra av dig..
NU SKITER JAG NER MIG, HEJ!

oj
Oj, en av mina.. x_x

FYUCKHEUU!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Jo :) Hoppas din helg också var jättebra :) vad är de för bild du har fått ? :) Ta hand om dig vännen.

2008-11-25 @ 15:30:00
URL: http://jtn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0