En dag i taget..

HallooO!
Satt hos Stefan och spelade The Godfather till xbox360 till kl 9 ungefär.. - så jävla grymt spel!
Blir att köpa det såfort jag köpt TV & 360! ;) Blir nog i September eller på mellandagsrean.
We'll see!
Sedan efter Steffe vandra jag & Lubell vidare & gick hem till honom, efter en fet omväg..
De var grymt skönt att promenera ikväll. Underbar sommarkväll!
Träffade förresten en katt påvägen också.
Den stod långt bort men den kom till mig när jag ropa på henne/honom (:
Bild på katten finns längst ner, lyckades få en halvschysst bild när HON(!?) kom som hastigast :)
O Lubben, fan va grym vi är, världens bästa tror jag nog.. FAKTISKT
Och snabbare än blixten är vi fan också! ;)
Jaa "kvällen efter kvällen" då.. Den har varit jävligt bra den också..!
Legat här hos mah homeboy hela kvällen o tagit det väldigt chill.
Såg nyss klart på CSI - Grave Danger, var rätt okej. 
Den är även regisserad av `the one and only´ Q.Tarantino x_O
Men nu är det bara jag vaken, homeboy ligger o snarkar han.. (som vanligt)
Men men, ska man upp tidigt o jobba så ska man. Jag börjar inte jobba förrän halv 1 imorgon :D
Nu ska jag slå på en till film, "Wedding Daze".
O kanske att man lyckas somna till den också.. Så är man förmodligen lite halvt utvilad imorgon..
De vore ju skönt =)
Och förlåt för att jag dröjde förut ikväll J.. Tack för att du väntade på mig.
Du får ha det så bra!. Och ni andra med, sköt om er!
O kom ihåg, solen vill snart inte vara med längre. regnet kommer falla, över oss alla.

31/7-2008


################################
And the rain will kill us all.
Throw ourselves against the wall.
But no-one else can see.
The preservation of the martyr in me.
################################

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0