This is It..

Idag har varit en jävligt bra & skön dag! SOL<3
Gick till Stefan en sväng vid 2 tiden, spelade lite GTA4..
Sen var jag på stan i några timmar med "the black broe" :D 
Tog en fika på charm & träffade Cissi en sväng.
Gick vidare, köpte en tröja.. Träffade Tomas & var med han också =)
Var på stan till kl 6 då jag åkte till Östermalm för att titta på en lägenhet.
Efter det for jag vidare till Skönsmån, varit här hela kvällen och bara tagit det lugnt!
Köpt en snygg svart kamera idag dessutom =) *panasonic
Var förresten ute nu någon timme och pratade lite med jennie.
Du är en förbannat bra vän du! :) <3 kanske världens bästa? :D
Skriver mer imorgon, ska lägga mig o se film nu!
Bye..

Gave me your hand but realize I just wanna say goodbye
Please understand I have to leave and carry on my own life

I don't belong here, I gotta move on dear
Escape from this afterlife
'Cause this time I'm right to move on and on,
far away from here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0