Soool & bad!

Hejhopp ;>
Jobbade 7 - 12 idag.. Sen gick jag på stan en sväng o väntade på folket.
Inte förrän 3 kom vi till sporthallen. Blev ett jävla springandes >.<
Fett skönt de var att bada o ligga i solen o umgås..
Knäppte även lite kort när jag var där.. hoho (;
Var där till ungefär halv 7 o lekte :)
Åkte även rutschkanan med Theo på magen, fett härligt var det :)
Theo är alltså Stefan's lillgrabb.
Nu sitter jag hos Stefan o ska lira lite 360.. Är med Theo & Lubell också :D
Ska precis slå mig ner i soffan!
Ciaooo :)

lillen :D

Spana in "brottarn" i högsta hugg :D LillTheo, so sweet =)


Kommentarer
Postat av: j

jävla söt unge de! :D

2008-08-03 @ 23:59:31
URL: http://jessicams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0