Uppesittarkväll Ó_Ò

Heeyu.
Sitter hos homeboy o spelar bingolotto!
Sjuka jävla vinster det har blivit alltså..
Olika vinster på varje rad =O
Julafton imorgon, ska bli trevligt att träffa släkt & äta massa MAT!
Förstår inte varför folk stressar o shit nu innan jul..
Ta de luugnt!
Tror det är meningen att "njuta" av julen & allt runtomkring.
Inte så lätt att njuta om man ska stressa som ett as helatiden.
Nog om det.
Kan ju ta upp en annan sak.. Blondinbella o.O
Sjukt vad hon syns överallt nudå.
Tv-blogg, hemsida & man kan även följa hennes blogg i mobilen.
Heeeeeeeeelt cpdumt! Bara jag som tycker de?
Gått lite över styr tycker jag.. O de är väl inte över än.
Synd att folk kan vara så ytligt dum.
Men de är väl bara o gratulera henne, cashen rullar som tomten knullar.
Och jag antar att han knullar en jävla massa eftersom de finns nissar till tusen.

Nu ska jag slå mig ner i soffan o softa o hoppas på att 3an's bingo kör igång snart!
Vi hörs kanske något mer snart..
NU BÖRJAR BINGO!
Bye bye.

Kommentarer
Postat av: josephine

snygg header :)

2008-12-23 @ 21:49:13
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: MAEE

haha igor goes 60+ , bingolotto o grejjer ;:D HAHA

2008-12-24 @ 00:11:02
URL: http://malinehrnholmb.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0