HOE HOE HOE..!

24 December, julafton. Ja det är väl idag de va?
Fuck vad tiden har rusat hit..
Julkänslan har inte funnits i överhuvudtaget förrän nu idag, för mig.
Påvägen hit till pappa så körde dom igång 'tänd ett ljus' på radion.
Då kände iaf jag lite stämmning (:
O de blir ju inte bli sämre.. Kalle, MAT och julklappar.
Och granen i vardagsrummet är väl inte fy skam heller =D
De blir nog en bra dag idag.. Härligt att träffa familjen också.
Nu ska jag hoppa in i duschkabinen o lyssna på radio.
Måste passa på o duscha o greja medans jag är här, huhu :D
Vi hörs nog senare folket, om jag har ork att skriva efter all mat.
Ha en bra dag..
uuh


** GOD JUL - GOD JUL - GOD JUL - GOD JUL - GOD JUL - GOD JUL - GOD JUL - GOD JUL **


Kommentarer
Postat av: josephine

sv: tack :) haha nej det var inte så trevligt x)

2008-12-24 @ 13:13:32
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0