WHATTA!?

Hej..!
Sitter på jobbet jag o tar det chill. Har rast nu (:
Vad har hänt i helgen då?
Hm, varit med Daniel o Tommie mestadels.
Inte gjort något speciellt i helgen.. Såg en bra film, "Felon" (bra fängelsefilm.)
Var på Selånger i några timmar också..
Köpte 2 tvärschyssta grejer, ska lägga upp bilder på dem såfort jag kan.
Datorn jag har nu vägrar ju fungera som den ska.. dumburk!
Men ska greja med den imorgon o se om jag får igång den..
Så nu är jag både utan telefon OCH dator..! Karma......?
Tycker jag varit snäll jag :s aja, fuckit.
Ikväll efter jag jobbat klart ska jag till pappa, blir att jag sover över där också.
Ska på Ica Maxi imorgon när jag vaknar o hämta ut ett nytt halebopkort o.O
Nu ska jag dricka lite kaffe! hejja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0