vad ska man säga?

Idag har jag inte gjort så mkt. Klev upp o åt kyckling o ris.
Gick sedan ut i finvädret. Vandrade ner mot stan/torget för att träffa några polare.
Sen gick jag hit, till jobbet. Börjar om en liten stund :)
Jobbar 16.00 - 21.30 idag, så det blir bara lugnt..
Ikväll blir det o umgås lite, kanske dricka några bärs också..
Ledig imorgon!
Så imorgon blir det Selånger, på dagen ialf. Ska handla massa saker :D
Får se vad som händer mot kvällen!
Nu måste jag dra mig! tjing.
~~~~~~~~~~

Varför..?
Förstår faktiskt inte.


Förkvällen avklarad.
Nu har jag rast sen är det bara resten kvar! =)
Luuugnt ikväll! ;D
Skriver mer senare mot natten! hade braoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0