Ligga-på-två-stycke-madrass-framför-tvspel-och-film-_-DAG! :D

Idag har jag bara varit med Lubell o tagit det jävligt lugnt, hela dagen.
Legat inne o spelat fifa08 mest hela kvällen,me & homeboy i samma lag alltså. 
Vi börjar fan bli bäst i världen nu.. hah =D
Sett en relativt ny svensk film ikväll också, "Iscariot" (http://www.imdb.com/title/tt1014765/)
Den var fan bra alltså, lite kort dock. Speltid; 1h20min oO
O bara så ni vet så har jag inte haft någon tid till att skriva spec mkt blogg.
Xboxet har fått min fulla uppmärksamhet =b
Men nog om det..
På måndag kör jag igång med träning igen! Legat på latsidan med det ett bra tag nu..
De ska bli förbannat skönt att komma igång!
Till en början blir det friskis&svettis.
Sen får jag se hur de blir nästa år. Om jag byter gym eller om jag fortsätter.
Förmodligen blir det väl att fortsätta på friskis, jag ser ingen anledning till att byta gym.
Inte just nu iallafall.. Men jag får se! =)
_____FUCKIT____
Nu ska jag se på film. En spansk sådan!
Titel;  "Tala med henne" (http://www.imdb.com/title/tt0287467/)
Orginaltitel; "Hable con ella" \ Regissör; Pedro Almodóvar \ Genre; Drama

Ha det så bra nu.. Jag skriver nog en rad eller två imorgon också.
ciaòÓ!

vet ej
- Varför?
- Jag vet inte.. Tycker den var fin.. (idiot)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0