Just you and me, under the moonlight.

God morgon, god middag, god kväll!
Kom till pappa vid 10 tiden.. Fikade lite gott, kika lite på tv sen kom Jennie!
Varit ute o åkt bil med henne och Markus.
Överallt o ingenstans :)
Men var faktiskt ute i regnet lite också..
Var en sväng på Norra berget o kikade ut över Sundsvall.
Ett 'hav' av färger. Men "havet" var täckt av ett tunt lager dimma.
Man såg inte heller över till Södra berget pga dimman.
Vad gjorde vi mer ikväll? Hm.. Var en sväng på Statoil Alnö o.O
Lyssnat på musik o pratat en hel del.
Kom hem till pappa nu för en liten stund sedan.. :)
...Nu kom lillgumman in också! (katten) :)
Den hette Barbro när pappa skaffade (bjöd hem) henne,
 Så då fick den också heta så i fortsättningen..
Men inte för mig, aldrig att hon heter Barbro! :s
För mig heter lillgumman/lilltjejen. Eftersom hon är min lillgumma & tjej :)
Och hon vill alltid sova med mig när jag sover här hos pappa! :)
Det är skönt att ha någon som alltid vill ligga tätt intill..
MMH, nu ska jag lägga mig o sova med min svarthåriga, ludna lilla flicka :D
God morgon, god middag, god kväll!

kärlek
Man kanske skulle ha varit en snygg, okastrerad hankatt istället..

Kommentarer
Postat av: Julia

vi har fått en bättre relation nu. var mkt lättare att vara där nere nu. jag ska ner igen i november också kommer pappa och charlotte upp i oktober. hur är allt med dig? är allt bra? du få ta hand om dig chrille. nu är de nästan en månad kvar tills du blir 20 också. :) puss och kram jag ska hälsa. :) hälsa du också :) och mys med barbro från mig :D

2008-08-19 @ 15:24:45
URL: http://jtn.blogg.se/
Postat av: Julia

jag ska också börja träna den 25 aug:) på friskis hade jag tänkt mig. :) jo jag ska mysa med dom från dig:) du får ta hand om dig. puss o kram

2008-08-20 @ 20:44:20
URL: http://jtn.blogg.se/
Postat av: Julia

jo då lär vi ses där :D

okej. går allt bra och jobba då ? :)

ta hand om dig. puss och kram

2008-08-20 @ 21:11:23
URL: http://jtn.blogg.se/
Postat av: Julia

vad bra :)

det känns rätt bra att skolan börjar snart. så man får tillbaka sina dagsrutiner. nu sover man ju typ hela dagarna. :p

pussisochkramis

2008-08-21 @ 17:05:22
URL: http://jtn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0