Theo är min sötnos :)

Sitter hos Stefan.. Är med han & fredde.
Har lekt med Theo hela kvällen, så jävla go han är :D
Vi tycker om varandra :) iiiiih ;>
Har knäppt massor av bilder men Stefan har ingen USBkabel här hemma så kan inte visa er ;/
Jag ska hem imorgonkväll.. då ska jag ladda upp lite bilder här :) DU måste kolla :D
Hm, vad har man mer gjort ikväll.. Jo! Vi gick till OK City förut.
När vi kom fram för att köpa cigg så märkte jag att jag inte hade bankomatkortet med mig.
Det var kvar här hos Stefan.. Så vi fick gå hela vägen tillbaka.
Fett jobbigt!
Mötte sedan upp Fredde & hans hund Peace.
O vi fick ju så lov att gå tillbaka till OK för att handlish ;> O fick även gå hela vägen tillbaka..
Men var faktiskt ganska soft att gå ikväll ändå. Väldigt varmt ute, tror de nog ligger åska i luften..
Så om man har tur så börjar de regna & åska osv inatt.. Myys*
<<<<<>>>>>
Har suttit med inlägget nu ett bra tag.. Gjort massa saker imellan, plus att jag pratat i telefon :)
Jag började skriva vid 11.. Nu är den 01:21. Och jag ska jobba imorgon. 7 - 16:30 >.<
Ganska dumt att sitta uppe igentligen.. Men har ju haft det bra ikväll så.
Får sova ut efter morgondagen ändå så.. Börjar 16:00 på måndag! :)
Jobbar bara sånna kvällar hela nästa vecka, så jävla skönt! ;>
Måste på friskis&svettis imorgon o kika in där en sväng innan jag ska till morfar.
Åker dit efter jobbet, han fyller år imorgon.. ska bli så jävla GOTT med tårta!! :D
Hemmagjord, de enda rätta*
Bloggen har nu blivit ett av "verktygen" jag använder för att planera ;>
Men nu måste jag faktiskt dra mig tillbaka.. Klockan är nu 02:15.
haha, går fort just nu.. icke*
Sov så gott! (ni som förtjänar att sova gott..)

Denna kväll blev ännu bättre när hon ringde :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0