sleeeten >.<

Fuck alltså.. Orkade inte skriva något mer igår.
Och idag är jag så trött o sliten ;/ Kroppen är fett slö..
Sitter på jobbet nu & har rast. Klockan är 15:00 .
Jobbar till halv 10 & då ska jag bara hem o lägga mig i MIN säng o slöa :D
Fett skönt! Men de är ju ett antal timmar tills att jag är hemma..
Får hoppas på att jag piggnar till lite tills dess så jag orkar med dagen.. (:
Ha de så bra så länge, hej.



Hej igen!
Klockan är nu 20:45 och jag sitter på jobbet..
Ska strax träffa Jennie en sväng :) Hon ska köra mig till Stefan..
Ska sitta o spela 360 hela fucking kvällen. Är fan förälskad..
The Godfather
O det är mkt lättare att vara förälskad i ett spel än att vara förälskad i en flicka kan jag ju säga..!
När jag inhandlat TV & 360 blir det att köpa de spelet, direkt ;>
Då har jag allt jag behöver.. Framtills dess kommer något alltid att saknas. >.<
Aja, fuck that!
Och juliie ha det så bra med pappsen i Danmark nu! det förtjänar du :)
Funderar förövrigt att gå o se Wanted på bio, den verkar rätt fet..
Schysst namn förövrigt! ;)
Nu ska jag vara lite social med mina arbetskamrater tills jag skall dra vidare..
Hörs sen! krams.


aye

Kommentarer
Postat av: Fia,

Hej. Hoppas du har en trevlig lördag.

Kika gärna in på min blogg, jag har en del roliga klipp och filmer där.

Många kramar

Fia

2008-08-02 @ 15:20:03
URL: http://bergden.blogg.se/
Postat av: Asall

Ha det bra, och ha en trevlig lördag!

2008-08-02 @ 21:51:26
URL: http://taslimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0