nothing

Hej!
Har ingen dator som fungerar hemma just nu så har inte kunnat skriva så mkt blogg.
Nu vet ni det.. =)
Idag är det måndag.. Sitter på jobbet & har rast =)
Innan jobbet satt jag bara på en bänk i stan & tittade på folk =)
Tog det bara chill o lyssnade på den enda bra gatumusikanten som finns i stan.
Träffade kajsa också.. Var lite lustigt de där faktiskt, huhu =D
De var igentligen meningen att jag skulle köra igång med träningen idag.
Men mitt fucking gympresentkort har sprungit iväg o gömt sig >.<
Imorgon ska söka igenom mitt rum ordentligt!
Om jag inte hittar kortet så kommer något/någon att bli skadad.
Ikväll vettefan vad som händer.. Funderar på om jag ska gå till Stefan o umgås lite.
Eller så går jag hem o lägger mig i sängen o tittar på något.
We'll see! ;>
Förövrigt så har jag lagt tv'n jag hade i sikte på hyllan tillsvidare.
Jag ska köpa en fullHD projektor istället (: Om 2 dagar har jag den..! :)
SÅ ÄR DET!
Nu ska jag dra vidare! Kanske skriver mer sen innan jag slutar..
Btw så har nytt nr. Så ni kan inte nå mig =D
HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0