Lite skrivande såhär på kvällskvisten..

Halloj!
Ligger i soffan hos Micke o tar det lugnt.
Varit på `festivalen´ "Norrskrammel" ikväll som var uppe på Norra.
Banden var tummen ner, stämmningen var verkligen tummen ner.
Och folket.. Nu pratar jag inte om de trogna metalfansen.
Nu pratar jag om folket..
14-16 åringarna som ser ut som om de tagit livet av sig & sedan kommit tillbaka.
Förstår inte hur vissa av dem kan våga visa sig ute ens o.O
Klär sig som spöken & självaste satan..
Och musiken de lyssnar på ó_Ò
T ex Tokio Hotel & Bullet For My Valentine. De vet ju knappt vad de lyssnar på ens :s
Det är väl inge fel på musiken i sig, de gör ju faktiskt bara sin sak..
Det är alla fucking snyftarfjortisar som lyssnar på dem som det är fel på.
Tycker de förstör väldigt många artister. Även fast jag inte lyssnar på dem som de lyssnar på.
Men artisterna kanske tycker det är roligt att ha tusentals skrikande barn efter sig.
JAG VET INTE.
Nu riktar jag mig först & främst mot de motsatta könet, som faktiskt ska mogna mycket tidigare
än oss killar ~ män.
Men det kanske handlar om uppmärksamhet, jag vet inte.
Kanske handlar det om att passa in i gruppen ~ något slags grupptryck..?
Det kan ju inte handla om att de vill känna sig speciell eller sticka ut från mängden.
Eftersom var o annan 15(+-)åring ser ut som en knullad svart strypen katt.
Verkar som att det är något slags mode. Ett FOOOOKD OOP sådant.
Men förmodligen är det bara ett stadie för de flesta. De har förmodligen inte sig själva bara.
Och de flesta (inte alla) hittar ju faktiskt sig själv tillslut.
Jag ska försöka tycka synd om "er" alla i fortsättningen, istället för att håna & bli irriterad.
Märkte att jag fastnade lite på dehär ämnet nu... Nu pratar jag om något annat =)
Fast nu är klockan mycket märkte jag.. Får fortsätta imorgon. HEJHEJ!

Kommentarer
Postat av: Julia

går dagen var helt okej. din då ? :) jaha okej vad trevligt :) ja jag kan höra av mig något :) du får höra av dig du också något om du har lust. :) hoppas du får en kanon bra dag idag. ta hand om dig. kramisar :D

2008-08-30 @ 12:07:54
URL: http://jtn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0