In the end only haze remains..

HEJ!
Sitter hemma o peppar till musik <3
Utan musik skulle jag haft ett väldigt väldigt dystert liv..
Forever metal <3
Idag har jag varit med Stefan.. Inte gjort så mkt. Ätit sibylla =)
Nu måste jag göra mig klar för att gå!
Börjar jobba nu kl 4 och slutar halv 10 :)
Skriver mer senare, peace.



I gave my heart, my blood
Nothing is forever


// Sådär, nu var 'förkvällen' klar på jobbet. Har rast nu =)
Klockan är nu 18:12 och solen börjar faktiskt att titta fram!
Hoppas det spricker upp mer nu mot kvällen.. Så kanske man tar en sväng förbi ån (:
Det har varit en mkt skön dag förövrigt, och det känns skönt att jobba igen.
Det är både skönt att jobba & att vara ledig ibland..
Uppskattar ledigheten bra mkt mer nu när jag har jobb oså =)
huhu :D:D Vet ni en sak..?
Jag vill börja träna NU!
Har ett 570kronors presentkort på friskis&svettis som jag ska nyttja..
Men Höstterminen startar inte förrän 25e augusti & jag vill köra igång nu!
Jag tänkte gå ner till Ego och Helix idag efter jobbet & kika om de finns nåt erbjudande..
För tydligen kostar det bara 1kr/dag nu på Helix, tom 31 augusti.
Men får väl se, förmodligen finns det säkert någon hake >.<
aja, nu ska jag vara social med mina arbetskamrater!
Skriver nog några rader lite senare ikväll..
Take care..!


I tried so hard
And got so far
But in the end
It doesn't even matter
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
NO MORE MR.NICE GUY!


hatred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0