In search for I..

GHÄEJ!
Sitter i mitt fantastiska rum o lyssnar på min lika fantastiska musik..
Alone in the dark.
Har varit med Jonathan ikväll! =)
Varit ute & vandrat med honom och Zabina sedan kl 11 ungefär..
Klockan är nu 03:00.
Var på donkas ett braaa jävla tag också
Var mkt trevligt att träffa dig ikväll bro.
Tycker vi borde träffas mer ofta nu igen.
Vet inte varför men de har fan inte blivit allt för ofta nu på ett bra tag =/
Men kärleken sitter kvar där den ska! (: <always>
Vad har ni gjort ikväll då folket?
Sitter förövrigt och kikar lite på köpfilmer..
Funderar på att beställa lite filmer.. bla alla Oz boxarna. Ni vet fängelseserien..?
Fett bra.
Näe, nu ska jag lägga mig i min (återigen) fantastiska säng.
Ha det så bra nu.. Vi hörs senare idag!
Och förresten, om ni inte visste det redan.. Jag är fantastisk
PEACE.

me&bro

Kommentarer
Postat av: Julia

vi vet att du är fantastisk redan:)

2008-08-13 @ 18:44:13
URL: http://jtn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0