Maskrosbarn \(>.<)/

Har ändrat riktning
Men ändå viktigt o se upp
Att man inte slinter dit igen
Blivit den sonen som morsan kan va stolt över
Håller huvet högt utan ett ruttet korvöre
Håll för öronen om de inte faller dig i smaken
Spela balla för kamrater, för jag pallar inte hatet men
Aldrig att vi pratar om nått vi inte sett
Kanske gått lite snett, men ingen e perfekt



Hur kan det ha gått såhär långt..?
Snälla berätta det för mig..
Det har verkligen gått fort =/
Jag hoppas du snart inser hur långt det har gått.
Du har vandrat på stigen för länge nu & hamnat alldeles för djupt in i skogen >.<
Snälla du, inse! innan det är för sent.. Du tar ju kol på dig själv :(
Verkligheten kan vara väldigt jobbig, jag vet.
Men förr eller senare måste man möta den. Så tänker ialf jag. Och jag tänker rätt.
Din existens & framtid ligger i dina egna händer. Don't waste it all!
Du är så mycket bättre.
Och snälla, du behöver inte ta illa vid dig av något jag skrivit.
Jag skriver detta utav en enda anledning.
Jag bryr mig om dig, min vän.

down

Kommentarer
Postat av: C h r i s t i n e -

Nu är det sista chansen att vara med och tävla om det fina armbandet i min blogg, klicka dig in och läs tävlingsreglerna om du är tävlings sugen!

2008-08-10 @ 02:25:36
URL: http://christiinek.blogg.se/
Postat av: C h r i s t i n e -

Nej det vet jag väl, vafan tror du jag lottar ut det för. Inte skulle jag lotta ut nått som jag själv gillar

2008-08-10 @ 10:09:41
URL: http://christiinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0