Buss till Italien

Kom precis till homeboy, ska lägga mig till rätta nu o mysa lite med mig själv efter detta inlägg :)
Kvällen har varit rätt okej även fast det var ganska värdelöst nere på drakskiten.
Blir det en fin kväll imorgon ska jag nog ner o kika en sväng. Tidigare än idag!
Var hos Stefan o kopplade billjud innan vi for ner till drakrodden..
Tiden rusade iväg o blev rätt mkt innan vi kom ner till ån.
Men vi fick ju iaf hembakade vaniljbullar, så de var värt! :D
Nere på ån var jag med homeboy, tommie, rox, vic & brorsan.
Var trevligt att träffas bro, fast de blev ju inte allt för länge men.. >.<
Och nu måste jag få berätta en sak.
FUCK vad idioter det finns alltså, syftar nu på en stor del av folket som var nere vid ån idag.
Småkids som vill vara fetgangsters & tror dom är bäst i världen. HAHA!
Dom vet ju knappt vad dom själv heter förfan..
Jag har aldrig trott & jag tror inte heller att jag är bäst i världen, jag vet.
huuuhu..
Nu måste jag TYVÄRR sluta skriva, ska lägga mig som de andra o se på film..
Om jag inte slocknar nu när jag lägger mig så fortsätter jag o skriver senare.
Och jag ska inte åka buss till Italien, det är namnet på filmen vi ska se nu!
Ha de bra & till alla er som har någon som ni älskar, ta hand om varandra.

peace out.


mjo


03:00 / PAUSVILA
~~~~~~~~~~~~
Buss till Italien, jadu vad ska man säga?
Den kunde ha varit bra mkt bättre än vad den var.. Men den funkade ju iaf :)
Livia Millhagen spelade huvudrollen, gillar henne starkt (:
Det är hon som är rullstolsbunden i Miffo ifall ni vet vem det är.
Utan henne hade filmen varit KASS.
Nu är pausvilan slut, jag & tommie ska nu fortsätta se film.
"Love, Honour & Obey" - Samma stil som "Snatch" & "Lock, Stock & two smoking barrels."
Men förmodligen snäppet under i frågan om klass.
Svårt att komma upp i samma nivå som Lock, stock..
~~~~~~~~~~~~
"Love, Honour & Obey" verkade för ointressant så vi ska slå på en annan nu.
"Numb" - Verkar väldigt sevärd, enligt mig iaf.. >> http://www.imdb.com/title/tt0795439/ <<
Nu ska jag göra mig klar inför sängen! Får se om jag pallar skriva nåt mer sen efter filmen.
Annars säger jag godnatt nu, GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0