All for none & none for all.

Nu har jag fått tillbaka lite ork faktiskt, så jag passar på att skriva lite blogg..
Idag har jag bara jobbat.. Sen efter jobbet mötte jag upp Stefan på tågstationen.
For en sväng till Nacksta & sedan hit till Stefan.
Har suttit & spelat The Godfather hela kvällen.. kan fan inte slita mig. så grymt nice!
Stängde precis av xboxet.. Kommer ju aldrig kunna somna annars >.<
Nu ligger jag bara här i soffan & kikar på Outsiders o skriver lite blogg.. =)
Så vad händer imorgon? Jag är ledig! :D
SKÖNT.
Funderar på om jag kanske ska ner en sväng till drakbåtsskiten & titta lite..
Hoppas bara att de blir någorlunda bra väder imorgon.. Tänkte knäppa lite kort oså :)
På tal om kort så har jag knäppt en del nya bilder.
Tog ett antal riktigt schyssta bilder faktiskt.
Om jag ska hem ngt imorgon ska jag komma ihåg att ladda upp någon här.
Så håll koll! ;)
Näe, nu ska jag stänga av datorn o fortsätta titta på Outsiders.
Skumma människor det finns alltså >.<
Vi hörs på! Ha det bäst..! Speciellt du, ta vara på tiden där nere nu :)

INTE LÅNGT KVAR NU MAGGOTS!
9uddig
Time to look inside
Gräver i mina innersta tankar
Försöker lösa problem
Löser problem
Ensam men stark
Jag vill
Jag kan
Jag ska
Jag mot världen
Den som segrar..
Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0