About a burning fire..

Sitter hos pappa & Nellie i Ljustadalen.
Idag har jag bara sovit sedan jobbat.
Klev upp vid kl 3, började jobba kl 4 och slutade runt halv 10.
Åkte hit till pappa direkt efter jobbet..
Har bara tagit det lugnt ikväll :)
Jag har även varit med Jennie & Markus ett tag ikväll.
Satt ute o pratade lite & tog sedan en sväng till Statoil Alnö.
Just nu sitter jag fan o slocknar varannan sekund..
Är fett trött. Blev en aning för sent igår.. (imorse)
De blir att krypa ner i sängen nu & möta upp J.Blund!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jag hoppas att jag någondag kan tänka mig att se dig med någon annan.
Någon annan som älskar dig lika gränslöst såsom som jag älskade dig. 
Och som du älskar tillbaka lika gränslöst.
Men kärleken kan inte skyndas på.. Så snälla du, sök inte efter kärleken.
Kärleken hittar dig.
Jag vill inte att du ska bli besviken igen, som med mig.
Jag vill att du ska vara lycklig <3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Någon dag, kanske du och jag kan träffas.
Kanske vi kan komma nära varandra igen.
Kanske vi kan älska varandra.
Kanske inte som då, kanske som vänner.
Men kanske jag inte finns där längre..
Men du ska veta, att du finns där.
Där du alltid kommer att finnas.
Där.. i mitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0